Ruilen

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat de bij ons bestelde aankoop niet aan uw verwachtingen voldoet.
Daarom is ruilen bij LuLu Sloffen geen enkel probleem.

U kunt er voor kiezen om het product retour te sturen en het bedrag door LuLu terug te laten storten.
In dit geval storten wij het bedrag, en de gemaakte bezorgkosten, na ontvangst van het product op uw rekening.

Bij het ruilen van een product voor een ander product in het assortiment van LuLu,
zullen wij het nieuwe product kosteloos naar u verzenden.

In beide gevallen bent u zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van uw adres naar het adres van LuLu en om miscommunicatie te voorkomen, verzoeken wij u vriendelijk om voorafgaand aan het terugzenden even contact
met ons op te nemen.

U heeft het recht om het artikel binnen 14 dagen na ontvangst als retour aan te melden.
U bent niet verplicht een rede van deze retournering op te geven maar wij stellen dit wel op prijs.
Iedere retournering is immers een leermoment voor ons.
Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het artikel daadwerkelijk aan ons terug te sturen. 

Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. 
Wij raden je daarom aan de sloffen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) en met sokken of pantykousjes te passen en uit te proberen. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt


Mocht het product meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te passen,
dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u\je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen deze binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze gegevens:

LuLu Sloffen 
Nijverheidsstraat 7
6658EM Beneden Leeuwen 
info@luluwonen.nl
06-19630812

 

Garantie 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

 

© 2019 - 2021 LuLu Sloffen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel