Ruilen en Retourneren
Bij LuLu Sloffen begrijpen we dat een aankoop soms niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Gelukkig is ruilen of retourneren bij ons geen enkel probleem!
Retourneren
Wil je het product terugsturen en je aankoopbedrag terug ontvangen? Dat kan. Zodra wij het geretourneerde product hebben ontvangen, storten wij het volledige aankoopbedrag terug op je rekening.
- Heb je verzendkosten betaald? Dan krijg je deze ook terug als je de volledige bestelling retourneert.
- Retourneer je slechts een deel van de bestelling en komt het bestelbedrag hierdoor onder € 50,-? Dan worden de verzendkosten op de creditfactuur in mindering gebracht.
Ruilen
Kies je ervoor om een product te ruilen voor een ander artikel uit ons assortiment? Wij sturen het nieuwe product kosteloos naar je toe.
Verzendkosten en procedure
Let op: in beide gevallen (ruilen of retourneren) ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van jouw adres naar ons retouradres. Om de verwerking soepel te laten verlopen, vragen we je het volgende:
- Stuur vooraf een e-mail naar info@luluwonen.nl.
- Voeg een briefje met je naam en bestelnummer toe aan de retourverpakking.
Je hebt het recht om het artikel binnen 14 dagen na ontvangst als retour aan te melden.
Je bent niet verplicht een rede van deze retournering op te geven maar wij stellen dit wel op prijs.
Iedere retournering is immers een leermoment voor ons.
Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het artikel daadwerkelijk aan ons terug te sturen.
Binnen 14 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.
Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan.
Wij raden je daarom aan de sloffen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) en met sokken of pantykousjes te passen en uit te proberen. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt
Mocht het product meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te passen, of te bekijken
dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.
Het retouradres is:
LuLu wonen
Nijverheidsstraat 7
6658EM Beneden Leeuwen
info@luluwonen.nl
Belangrijk: stop een briefje met daarop je naam en bestelnummer in de verpakking.
Garantie en klachten
Alle Sloffen worden met de grootste zorg ontworpen en stuk voor stuk in elkaar gezet van kwalitatief, sterk materiaal. Voor alle sloffen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geldt voor alle sloffen van LuLu een eigen garantie tot 6 weken na levering. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Onder de garantie vallen:
* Het loslaten van naden en stiksels.
* Het vroegtijdig verschijnen van gaatjes in het leer.
Onder de garantie vallen niet:
* Slijtage als gevolg van kruipen en/of gebruik op een ruwe ondergrond.
* Slijtage als gevolg van buitenshuis gebruik.
* Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken.
"Normale slijtage van wollen voeringen vallen niet onder garantie
helaas is dit een kenmerk van wol.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze sloffen of de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging en zullen de klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze gegevens:
LuLu wonen
Nijverheidsstraat 7
6658EM Beneden Leeuwen
info@luluwonen.nl
06-19630812